Friday, November 23, 2007

ما يقع إلا الفاشل

أنا لن أسقط أبداًً

لأني في القاع

9 comments:

shahy said...

دة كلام
انا شفت انا لن اسقط قلت هو دة الكلام ماشاء الله عليك اية العزيمة دي كلها
وبعد الرسم البياني هاعرف اية الحكاية الاقيك بتقول لاني في القاع لية ياباشا كدة
لأ بقى مايقع الاالشاطر لانة هايقوم ويكمل ومش هايستسلم
لكن مايقع الا الفاشل تتقال لما يستسلم للوقوع ومايحاولش انة يقوم


تحياتي ياشاطر

رينـــــــــــا said...

ليه الاكتئاب دا
كل شىء ممكن جدا
الفاشل ممكن فى لحظه يبقى فى الاعلى
خليك متفائل ياراجل

السـيد شبـل said...

اول زياره... لمدونتك الاقيك ف القاع...
هى وجهة نظر برضه... احنا فعلا ف القاع ده احنا تحت القاع...

هستناك تزور مدونتى ولا عادى ما تزوهاش
مهى ما بقتش تفرق سينا من سونيا

shabfa2re said...

قوم تانى

السينيور said...

ليه يا عم بس كده

ربنا معاك ويكرمك بأذن الله

شجره الدر said...

الانسان عبر بحور الليل عبر جبال الالم

وانتصر


الحياه مناهى الا منحنيات
صاعده
وهابطه
فكن على يقين بان المنحنى الهابط سيتحول بعد ذلك الى الارتفاع وستضحك على هذه الايام


------------
ملحوظه
-------------
ممكن استلف منك القصيده بتاعه ليه ياأمى لانى محتاجاها اوى واثرت فيا لان امى لسه متوفاه
أنا هاحط اللينك بتاع المدونه بتاعتك عليها
بعد اذنك؟؟؟؟

مدحت محمد said...

هههههههههه
لا حول ولا قوة الا بالله
يابنى خلى عندك امل
بلاش ياس حرام عليك

الـسـيـدة نـون said...

وانا كمان على فكرة

DR.HAMAS said...

هههههههههه

دى فعلا

تنفع نكتة

ههههههههه



جزاكم الله خيرا


د.حمـــــاس